IMG_0020.JPG

Leesgroepen

Er zijn verschillende leesgroepen in Franstalig België. De leesgroepen zijn een activiteit van de vereniging Telos België, wat betekent dat je lid moet zijn om deel te nemen.
Niettemin wordt je uitgenodigd om één keer deel te nemen zonder lid te zijn, zodat je jouw keuze kunt maken.
De leesgroepen zijn een geweldige kans om buiten de stages door te gaan met het innerlijk werk, gebruik makend van de aanwezige energieën bij elke vergadering rond de boeken van Telos.

Bestaande groepen :

Waterloo

De tweede zondag van de maand

Brussel

De derde zondag van de maand

Luik

De 4e zondag van de maand

Namen

De 4e zaterdag van elke maand

Montignies-le-Tilleul

Het 4e weekend (zaterdag of zondag)

Ga voor meer informatie over de leesgroepen via het contactformulier.

Activiteiten

Onze Telos-activiteiten zijn ontworpen om je te ondersteunen en je open te stellen voor de vele rijke mogelijkheden van je spirituele reis en de heilige aard ervan.

Adama: "Door de eenvoudige leringen in deze boeken geven wij, de Meesters van het Licht, je alle sleutels die je nodig hebt om met gemak, gratie en verwondering naar je Ascensie te reizen.

Het is nu aan jullie om te beslissen wat je met deze documenten gaat doen. Zul je ze een of twee keer lezen en dan zeggen "dat is interessant" en ze misschien delen met een paar vrienden, maar nalaten om deze prachtige wijsheid werkelijk te integreren in je dagelijks leven, om in dit nieuwe tijdperk je geïncarneerde Goddelijkheid te worden?

Of plaats je deze informatie in je Hart, om diep en met totale toewijding de eenvoudige en magische sleutels te bestuderen die je bewustzijn zullen evolueren naar een vijfde dimensionale staat van genade? Het is aan jou om te beslissen, geliefde van onze harten. "

Leesgroepen

Er zijn momenteel twee groepen in de Franstalige wereld:

• Brussels Hoofdstedelijk Gewest

• Luik

Er zijn twee voorwaarden om aan deze groepen deel te nemen:

• Eén of meerdere boeken van Aurélia Louise  Jones lezen (zie boeken hier)

• Lidmaatschap van de vereniging Telos Belgique.

Het is echter mogelijk om een keer vrij deel te nemen voordat je lid wordt.

Deze leesgroepen bieden een breed scala aan mogelijkheden om het begrip van de Lemurische leringen op verschillende niveaus te verdiepen en te verbreden.

Reizen

Initiërende reizen worden exclusief in Frankrijk georganiseerd door het echtpaar Gaston en Line Tempelmann. Gaston Tempelmann is voorzitter van Telos France en Telos Europe.

Klik hier voor meer informatie over deze reizen.